Deutschsprachige SSR Gruppe - Germantalking SSR Group
Hallo an alle SSR Fahrer oder/und baldige Besitzer/Interessenten
Wenn ich richtig im Web gesucht habe, gibt es bisher nicht viele Deutschsprachige Seiten für den Chevrolet SSR.
Daher will ich jeden einladen, meine Gruppe auf Wer-kennt-wen.de zu besuchen. Bisher habe ich erst 2 Themen eingetragen, daher nicht gleich wieder enttäuscht wegrennen. Meldet euch für die Gruppe bei mir und danach hab Ihr die Möglichkeit, selbst Themen zu erstellen. Alle sind eingeladen.
Wenn ich richtig im Web gesucht habe, gibt es bisher nicht viele Deutschsprachige Seiten für den Chevrolet SSR.
Daher will ich jeden einladen, meine Gruppe auf Wer-kennt-wen.de zu besuchen. Bisher habe ich erst 2 Themen eingetragen, daher nicht gleich wieder enttäuscht wegrennen. Meldet euch für die Gruppe bei mir und danach hab Ihr die Möglichkeit, selbst Themen zu erstellen. Alle sind eingeladen.
What I write there, is:
Hello to all SSR Drivers, Interested and Owners.
I was searching in the Internet, and I found only 2 Germantalking Sites for the Chevy SSR.
The result about this situation is, I create a Germantalking Group/Board under wer-kennt-wen.de. At the moment there only 2 Themes, but I hope whe found more Themes to talk about the Chevy SSR. Everyone is invited, to help me or us, to post enough Information about the SSR.
Follow this Link, but dont wonder, you must sign up as well.
Ich würde mich freuen einige von euch, begrüßen zu können.
I'll be glad to see you at our Group site.
Ich hoffe wir können uns bald einmal über die Gruppe austauschen.
Ach noch etwas wichtiges, ich habe leider noch keinen Chevy SSR
Ahh as well, right now I dont have a Chevy SSR.
So das war es, ich grüße hiermit alle Mitglieder des Forums SSR Fanatic und alle europäischen SSR Fanatiker.
With the best Regards to all Members at the SSR Fanatic Forum and to all Europe SSR Fanatics
Thomas
Last edited by MantheyRAB : 05-06-2008 at 09:02 AM.
My SSR: 2005 SlingShot Yellow #14279 – Flamed Engine Cover – WindSupreSSR – Corvette Servo + a lot more!
Greetings from North Dakota!
Quote:
Originally Posted by MantheyRAB
Ach noch etwas wichtiges, ich habe leider noch keinen Chevy SSR
Ahh as well, right now I dont have a Chevy SSR.
Thomas
Ich hoffe, daß Sie in der LageSIND, ein zu finden, um zu kaufen, also Sie etwas von dem besten Spaß haben können, der auf das Gesicht der Masse fährt. Grüße von North Dakota!
My SSR: 2004 Ultra Violet #11012 born on 04 June 2004
Greetings from California. My Deutch is not very good anymore so I will not try. I noticed you are in the Landstuhl/Ramstein area. I used to live in Queidersbach and worked in Kaiserslautern (Volgeweh and Kleber Kaserne).
I hope too, Hope will not die. There are a kind of nice SSR, but most without German Papers. Need many many many Work, to get.
@artsmart
Yes Queidersbach is the small village, whe live befor too.
Now whe live in Landstuhl at the Melkerei (Castle Nanstein)
I work for the US Forces befor, but our Company loss the contract this Month.
So at the 1st of June I am unemploymend.
I was at the Kitchen - Clockhouse Cafe (Kleber), Sen Dragon Mess Hall (ROB), Lindberg Hof (Vogelweh) and last Kitchen is Ramstein Inn Dining Hall (RAB)
AutoForums.com is the premier network of enthusiast-owned
enthusiast-operated automotive communities.
We operate more than 100 automotive forums where our users consult peers for shopping information and advice, and share
experiences and opinions as a community.