Chevy SSR Forum banner

Dank aan Butch en The Carriage Shop in Ross, Ohio

491 views 11 replies 6 participants last post by  straycat  
#1 · (Edited)
Een paar maanden geleden bracht ik mijn 2005 Copperhead Viper naar Butch in zijn Carriage Shop in Ross. Naar aanleiding van een discussie in de droomgarage besloot ik dat hij de koplamp- en verfproblemen die ik met deze auto had, kon aanpakken. Geen kleine klus, deze verf is erg moeilijk te matchen en de koplampen zijn een serieus probleem voor Gen III Viper-eigenaren. Ik was en ben extatisch met de resultaten. Slechts 300 van deze auto's zijn ooit gebouwd. Ik heb hem mechanisch doorgelopen en nu ziet ze er net zo goed uit als ze rijdt. De rit naar huis was net zo plezierig (alleen binnenwegen) als elke ervaring die ik dit jaar heb gehad. Echt waar. Petje af voor Butch en zijn team. Als u kwaliteitswerk nodig heeft, moeten zijn team en zijn winkel bovenaan uw lijst staan, naar mijn mening. Ik ben erg kieskeurig. De match op mijn "Chameleon Color" is spectaculair.

John

Attachments

#3 ·
Bedankt - de auto is zo grappig, vanuit elke hoek, afhankelijk van de verlichting, ziet hij er helemaal verkeerd of helemaal goed uit. De paneelscheidingen kunnen de kleur erg 'verstoren' en je laten denken dat alles verkeerd is, te donker, te licht, enz. totdat je er vanuit een andere richting of bij ander licht naar kijkt. Gisteravond zei Shelley: 'de motorkap ziet er hier veel te licht uit en hier super donker. Hebben ze genoeg verf op de motorkap gespoten?' Waarop ik antwoordde: 'Behalve dat hij de motorkap heeft afgesteld, heeft hij er niet aan gezeten. Dat is de fabriekslak schat.' :)

#7 ·
Dit wordt de volgende die naar The Carriage Shop gaat. Twee jaar geleden opnieuw geschilderd, heeft het rechter Quarter wat twijfelachtig plaatwerk dat ik gewoon niet kan zien als ik naar de auto kijk. Zou een gemakkelijke match moeten zijn. Dus, wie durft te zeggen wat er anders is aan deze Pontiac Convertible uit 1966?

Attachments

#8 ·
Dit wordt de volgende die naar The Carriage Shop gaat. Twee jaar geleden opnieuw geschilderd, de rechterkant van de spatbord heeft wat twijfelachtig plaatwerk dat ik gewoon niet kan zien als ik naar de auto kijk. Zou een gemakkelijke match moeten zijn. Dus, wie durft te zeggen wat er anders is aan deze 1966 Pontiac Convertible? John
Prachtige Grandprix

#12 ·
Zie ter referentie de lengte van deze auto gisteravond tijdens het diner. Let op de overhang op de parkeerplaats. Verbazingwekkend wat Detroit vroeger bouwde. Deze auto's veranderden jaarlijks van ontwerp en waren nooit bedoeld om 60 jaar mee te gaan. Ik zal een paar foto's van het interieur bijvoegen. Vroege en midden jaren '60 Pontiacs hadden enkele van de mooiste interieurs.

John

Attachments