Trochę poszperałem o skrzyni biegów 4L60E w ciężarówkach z lat 03 i 04. Moim zdaniem ta skrzynia jest dość słaba. Czy to prawda??
Oto, co znalazłem...
Nie potrzeba dużej poprawy osiągów, zanim ludzie zaczną mówić o chłodnicach skrzyni biegów. (OK, widzę doładowanie) Naprawdę? Ile mocy ta skrzynia może obsłużyć w standardowej konfiguracji?
Włożenie serwa Corvette budzi obawy na niektórych forach. Czy to naprawdę może spowodować uszkodzenie?
Mój tuner ręczny może zwiększyć ciśnienie zmiany biegów. Ile to za dużo?
Tuner może również wyłączyć zarządzanie momentem obrotowym (które, nawiasem mówiąc, daje mnóstwo frajdy), ale niektóre fora mówią, że jego wyłączenie to pocałunek (skrzyni) śmierci. Czy skrzynia jest naprawdę tak słaba?
Jestem pewien, że część lub całość tego może mieć sens, jeśli wciskasz pedał do metalu na każdym światłach, ale czy te obawy są uzasadnione tylko dla zabawy, dynamicznej jazdy?
Myślałem, że skrzynia biegów w naszych ciężarówkach jest dość solidna. Ale teraz zaczynam się zastanawiać. Twoje przemyślenia???
Oto, co znalazłem...
Nie potrzeba dużej poprawy osiągów, zanim ludzie zaczną mówić o chłodnicach skrzyni biegów. (OK, widzę doładowanie) Naprawdę? Ile mocy ta skrzynia może obsłużyć w standardowej konfiguracji?
Włożenie serwa Corvette budzi obawy na niektórych forach. Czy to naprawdę może spowodować uszkodzenie?
Mój tuner ręczny może zwiększyć ciśnienie zmiany biegów. Ile to za dużo?
Tuner może również wyłączyć zarządzanie momentem obrotowym (które, nawiasem mówiąc, daje mnóstwo frajdy), ale niektóre fora mówią, że jego wyłączenie to pocałunek (skrzyni) śmierci. Czy skrzynia jest naprawdę tak słaba?
Jestem pewien, że część lub całość tego może mieć sens, jeśli wciskasz pedał do metalu na każdym światłach, ale czy te obawy są uzasadnione tylko dla zabawy, dynamicznej jazdy?
Myślałem, że skrzynia biegów w naszych ciężarówkach jest dość solidna. Ale teraz zaczynam się zastanawiać. Twoje przemyślenia???